Νέοι Μαθητές

Τι είναι η γιόγκα;
Η γιόγκα είναι μια αρχαία, πνευματική, ψυχική και σωματική πρακτική. Βελτιώνει την ευλυγισία και την αναπνοή με αποτέλεσμα την ενίσχυση της σωματικής και ψυχικής ευεξίας.
Τα κύρια συστατικά της γιόγκα είναι οι στάσεις-asana και η αναπνοή (pranayama).
Η πρακτική προέρχεται από την Ινδία πριν από περίπου 5.000 χρόνια και έχει προσαρμοστεί σε πολλές χώρες με διάφορες μορφές συστημάτων.

Ποια είναι τα οφέλη της γιόγκα για την υγεία;
Η γιόγκα είναι ένας ασφαλής και αποτελεσματικός τρόπος για την αύξηση της φυσικής δραστηριότητας, ιδιαίτερα της δύναμης, της ευλυγισίας και της ισορροπίας.
Η τακτική πρακτική γιόγκα είναι ευεργετική για άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση, καρδιακές παθήσεις, διαφόρων είδη πόνων. Ενισχύει το μεταβολισμό και έχει ευεργετική επίδραση στο ανοσοποιητικό σύστημα. Βελτιώνει τη λειτουργία των πνευμόνων. Μειώνει το στρες. Αυξάνει την αυτοεκτίμηση. Βοηθάει να εξερευνήσουμε μια διαφορετική πλευρά του εαυτού μας και να δίνουμε θετική προσέγγιση στη ζωή.

Πρέπει να είμαι ευλύγιστος να κάνω γιόγκα;
Όχι. Στη γιόγκα υπάρχουν πολλές παραλλαγές στις θέσεις (asana), όπως επίσης και βοηθήματα (τουβλάκια, ιμάντες κ.τ.λ.) που βοηθούν κάθε ασκούμενο σε όποιο επίπεδο κι αν βρίσκεται. Η γιόγκα θα βελτιώσει την ευλυγισία σου διευκολύνοντας την καθημερινή σου δραστηριότητα.

Μπορεί να τραυματιστώ τον εαυτό μου να κάνοντας γιόγκα;
Σπάνια υπάρχουν τραυματισμοί που σχετίζονται με τη γιόγκα. Ορισμένοι τραυματισμοί μπορούν να προκληθούν από επαναλαμβανόμενη καταπόνηση ή υπερβολική τάνυση. 

Είμαι μεγάλη/ος σε ηλικία για να ξεκινήσω γιόγκα;
Σίγουρα όχι. Υπάρχουν μαθήματα γιόγκα για κάθε ηλικιακή ομάδα. Η γιόγκα είναι μια μορφή άσκησης που μπορείς να απολαύσεις ανά πάσα στιγμή, από την παιδική ηλικία έως και σε πιο προχωρημένη.

Τι είδους γιόγκα πρέπει να κάνω;
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά στυλ γιόγκα, όπως Hatha, Vinyasa, Ashtanga, Iyengar και Sivananda. Ορισμένα συστήματα είναι πιο έντονα, ενώ κάποια μπορεί να έχουν διαφορετική περιοχή έμφασης, όπως η στάση του σώματος ή η αναπνοή. Ό,τι ιδιοσυγκρασία κι αν έχεις, σίγουρα θα βρεις ένα σύστημα γιόγκα που θα καλύπτει τις δικές σου ανάγκες.

Θυμηθείτε...

  • Πριν έρθετε για το πρώτο σας μάθημα καλό είναι να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας
  • Ενημερώστε μας σχολαστικά πριν ξεκινήσει το μάθημα, για τυχόν τραυματισμούς, παθήσεις, επεμβάσεις, ή για πιθανή εγκυμοσύνη
  • Αποφύγετε να τρώτε τουλάχιστον δυόμιση ώρες πριν το μάθημα και την πόση υγρών τουλάχιστον μια ώρα πριν (ιδανικά ένα ενεργειακό σνακ και λίγο νερό μία ώρα πριν)
  • Να έρχεστε τουλάχιστον 5 λεπτά πριν από την έναρξη του μαθήματος
  • Να βγάζετε τα παπούτσια σας έξω και να τα τακτοποιείτε στον ειδικό χώρο στην είσοδο
  • Να απενεργοποιείτε τα κινητά ή να τα βάζετε στο αθόρυβο
  • Να ντύνεστε με καθαρά, άνετα ρούχα (όχι φαρδιά-όχι στενά, κατά προτίμηση βαμβακερά)
  • Αποφεύγετε να φοράτε αρώματα και κρέμες με άρωμα
  • Παρόλο που το στούντιο διαθέτει στρώματα, καλό είναι να έχετε το δικό σας

Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι!!!

Namaste ॐ

Moksha Yoga Center Monastiraki
Μιλτιάδου 14-16 (5ος όροφος), 10671, Αθήνα

(+30) 693-668-8106

mokshayogacentermonastiraki@gmail.com